REGULAMIN
II GRYFIŃSKICH DNI ORIENTEERINGU

Zapraszamy na
I Ogólnopolskie MnO o Puchar Powiatu Gryfińskiego
I Powiatowe Biegi na Orientację o Puchar Gryfina

Zawody pod patronatem
Burmistrza Miasta Gryfino
oraz Starosty Powiatu Gryfińskiego

VII Runda Pucharu Pomorza Zachodniego 2001

17-18 marca 2001 roku


1. CELE:

2 ORGANIZATORZY:

3. TERMIN I MIEJSCE:

Zawody odbędą się w dniach 16-17 marca 20001 roku, bez względu na pogodę. Etapy imprezy będą odbywać się w okolicznych lasach.

4. PODZIAŁ IMPREZ W RAMACH II GRYFIŃSKICH DNI ORIENTEERINGU

Dokładny regulamin po wysłaniu wpisowego i zgłoszenia

5. BAZA ZAWODÓW:

Młodzieżowy Dom Kultury w Gryfinie ul. Bolesława Chrobrego 58

6. WARUNKI UCZESTNICTWA W ZAWODACH:

Zgłoszenia wyłącznie na karcie uczestnictwa (indywidualnie lub drużynowo) należy złożyć do dnia 8.03.2001 roku na adres:

Wraz ze zgłoszeniem należy dokonać wpłaty wpisowego na wyżej podany adres z dop. GRYFINO

Osoby niepełnoletnie mogą uczestniczyć tylko pod opieką dorosłego opiekuna lub za pisemną zgodą prawnych opiekunów.

7. WPISOWE:

NAZWATSTDTP
Przodownicy InO PTTK15 zł10 zł-
Członkowie PTTK i harcerze17 zł12 zł5 zł
Niezrzeszeni20 zł14 zł7 zł
Mieszkańcy Powiatu Gryfino15 zł10 zł5 zł
BIEGI NA ORIENTACJĘ- kategorie wiekowe4 zł4 zł4 zł

Zgłoszenia bez wpłaconego wpisowego są nieważne. Wpisowe wpłacane po terminie zgłoszeń wzrasta o 2 złote (nie dotyczy kategorii TP)

8. KIEROWNICTWO ZAWODÓW:

Budowniczowie tras:

9. MAPY I TEREN:

Na zawodach zastosowane będą mapy czarno - białe i kolorowe typu IOF, różnorodnie przetwprzone, częściowo aktualizowane, lasy o zmiennej przebieżności, miejscami podmokłe i o dużych przwyższeniach . Etapy o średniej długości 5500-6000 metrów.

10. DOJAZD DO BAZY:

Po przysłaniu zgłoszenia wysłanie zostanie mapka dojścia do bazy oraz godziny odjazdów pociagów i autobusów PKS a także ceny biletów.

11. ŚWIADCZENIA:

12. FORMA I KATEGORIE:

TS (zaawansowani) - 3 etapy (dwa dzienne i jeden nocny) 9 pkt
TD (dzieci) - 2 etapy dzienne 6 pkt
TP (początkujący) - 1 etap dzienny 3 pkt
Drużyny startują w składach 1-2 osobowych. Ponadto w niedzielę na biegach na orientację obowiązują kategorie:
M-15, K-15 (do lat 15) start indywidualny
M-35, K-35 do lat 35 (do lat 35) start indywidualny
OPEN powyżej 35 lat start indywidualny

13. PUNKTACJA I KLASYFIKACJA:

Według Zasad Punktacji i Współzawodnictwa w Turystycznych Marszach na Orientację KInO PTTK z dnia 15.01.1995 r. Z ich nowelizacją z marca 1999 roku oraz PZBnO (MOS 250 m).

14. OBOWIĄZKI UCZESTNIKA:

Zawody odbędą się bez względu na pogodę. Uczestnicy ubezpieczają się we własnym zakresie. Organizator nie odpowiada za szkody spowodowane i poniesione przez uczestników.

Obowiązki uczestnika: przestrzeganie Karty Turysty, przepisów ppoż., kodeksu drogowego oraz uczciwego współzawodnictwa i zaleceń Kierownictwa Mistrzostw. Zalecane jest posiadanie własnego śpiworu, karimaty lub materaca, miękkiego obuwia,, przyrządów do pracy na mapie, przyrządów grających.

Każdy uczestnik zobowiązany jest posiadać dowód tożsamości, dowód wpłaty (orginał), dokumenty uprawniające do zniżek.

NA TERENIE BAZY OBOWIĄZUJE ZAKAZ SPOŻYWANIA ALKOHOLU, TYTONIU,ŚRODKÓW ODURZAJĄCYCH ITP. ORAZ NISSZCZENIA WYPOSAŻENIA SZKOŁY. UCZESTNICY ŁAMIĄCY WYŻEJ WYMIENIONE POSTANOWIENIA ZOSTANĄ WYKLUCZENI Z ZAWODÓW I DYSCYPLINARNIE WYPROSZENI Z BAZY ZAWODÓW.ZA WSZELKIE ZNISZCZENIA NA TERENIE BAZY ORAZ KARY ZA ŁAMANIE PRZEPISÓW NIEZALEŻNE OD ORGANIZATORA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PONOSZĄ UCZESTNICY.

UWAGA !!!!
PO PRZYSŁANIU ZGŁOSZENIA Z WPISOWYM PRZESYŁAMY DOKŁADNE INFORMACJE O IMPREZACH ORAZ MOŻLIWOŚCI DOJAZDU DO BAZY. CHĘĆ NOCLEGU OD PIĄTKU DO NIEDZIELI NALEŻY WYSŁAĆ WRAZ ZE ZGŁOSZENIEM.

WZÓR ZGŁOSZENIA

LpImię i nazwiskoData ur.adresjednostkaPESEL i kasa chor.Kateg.
1.1.
2.
     
2.1.
2.
     
3.1.
2.
     
4.1.
2.
     
5.1.
2.
     

SERDECZNIE ZAPRASZAMY

Robert FILIPSKI
INFOLINIA: 0501036860
mIRC #zhp, #turystyka w godz. 12.00-19.00 Pon.- Czw. HaKaT
POROZMAWIAJMY RAZEM NA mIRC-u - spotkajmy się na #turystyka