MATNIA 2006
                                                   15 - 18.06.2006


CEL IMPREZY:

      - wyłonienie Mistrzów Polski w Marszach na Orientację
     - popularyzacja Imprez na Orientację,
     - popularyzacja walorów krajoznawczych gminy Oborniki Śląskie,
     - upowszechnianie umiejętności posługiwania się mapą i kompasem

ORGANIZATOR:

  Klub InO „ORIENTOP” przy Oddziale Wojskowym PTTK
  Klubu Śląskiego Okręgu Wojskowego we Wrocławiu

IMPREZĘ WSPIERAJĄ

      - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
      - Burmistrz miasta i gminy Oborniki Śląskie

ZESPÓŁ ORGANIZATORÓW:

         Kierownik Imprezy            - Jacek Gdula               PInO nr 205
         Sędzia Główny                  - Krzysztof Ligienza     PInO nr 398
         Budowa Tras                    - Monika Brach            PInO nr 380
                                                 - Ewa Tarnowska         PInO nr 374
                                                 - Justyna Maternicka    
                                                 - Roman Trocha           PInO nr 258
                                                 - Rafael Ochotnu          PInO nr 347
                                                 - Jacek Wieszaczewski  PInO nr 579
         Sędziowie Startu i Mety     - Anna Gdula
                                                 - Bożena Jarosz

TERMIN, MIEJSCE, BAZA:

      - Mistrzostwa odbęda się w dniach 15-18 czerwca 2006 r. bez 
       względu na pogodę w Wilczynie Leśnym koło Obornik Śląskich,
     - bazą Mistrzostw jest ośrodek campingowy "PRODUS"
       w Wilczynie Leśnym 5 km na płd.-wsch. od Obornik Śląskich
       i około 20 km na płn. od Wrocławia
     - noclegi na polu namiotowym /należy posiadać własny sprzęt/
       a także za dodatkową opłatą w domkach lub przyczepach
       campingowych /ilość ograniczona - szczegóły w dalszej części
       Regulaminu w dziale ZAKWATEROWANIE/.

MAPY, TEREN:

       - Impreza odbędzie się na urozmaiconym terenie Wzgórz Lesistych
        o niewielkich przewyższeniach /max 50 m/
      - mapy nietypowe kolorowe i czarno-białe  w różnej skali

FORMA i KATEGORIE:

       Indywidualne Turystyczne Marsze na Orientację
      kat. TS     - 3 etapy dzienne, 2 nocne   - ur. w 1986 i wcześniej
      kat.
TJ     - 3 etapy dzienne, 2 nocne   - ur. w latach 1987 i później
      kat.
TA    - osobna klasyfikacja akademicka dla uczestników
                        będących studentami /za okazaniem leg. studenckiej/

                        ZGŁOSZENIA, WPISOWE:

     zgłoszenia z formularza zgłoszeniowego na tej stronie internetowej
     a także pisemne, telefonicznie lub mailem z podaniem danych jak
                              w formularzu zgłoszeniowym

                                      Adres dla zgłoszeń:
              
Jacek Gdula, ul. Sołtysowicka 2A/8, 51-168 Wrocław
                       tel.
(+71) 76-59-037 lub 0 605-226-354
                                 e-mailJacek.Gdula@epf.pl

     - wpisowe w terminie do dnia 31.05.2006 w wysokości  50,oo zł
    - wpisowe po w/w terminie 55,oo zł od osoby
    - wpisowe dla osób śpiących w domkach lub przyczepach
      campingowych jest obniżone o 12,oo zł
    - opłata za pobyt osób towarzyszących zawodnikom zależna jest
      od zakresu korzystania ze świadczeń i należy ją ustalać indywi-
      dualnie z organizatorami
    - zgłoszenia i wpisowe w terminie do 31.05.2006 należy potwierdzić
      wpłatą wpisowego na konto organizatora. Nie wpłacenie wpisowe-
      go w tym terminie będzie traktowane jak zgłoszenie po terminie.

      Konto organizatora:
      Oddział Wojskowy PTTK przy Klubie SOW
      ul. Pretficza 24, 50-984 Wrocław

      Kredyt Bank SA IV Oddział Wrocław
      07 1500 1793 1217 9004 9629 0000

ZAKWATEROWANIE, WYŻYWIENIE:

    - w ramach wpisowego organizatorzy zapewniają zakwaterowanie na
      polu namiotowym /należy posiadać własny sprzęt biwakowy/
   - istnieje możliwość zakwaterowania w domkach lub przyczepach
     campingowych lecz ilość ich jest ograniczona. O skorzystaniu
     z tej możliwości noclegów decydować będzie kolejność zgłoszeń.
   - domek lub przyczepę można zamówić tylko w całości
   - nie będą przyjmowane zgłoszenia na noclegi w domkach lub
     przyczepie dla jednej osoby

   Ceny wynajmu domków i przyczep campingowych:
  
   1. domek campingowy drewniany składający się z dwóch pokoi
      oraz aneksu kuchennego. Domek wyposażony jest w 2 wersalki
      oraz 2 tapczany. Cena za wynajęcie domku wynosi 65,oo za dobę.
   
   2. domek campingowy murowany składający się z 2 pomieszczeń
      /nie oddzielonych drzwiami/ oraz aneksu kuchennego. W domku
      znajdują się 3 wersalki. Cena za wynajęcie domku wynosi 60,oo zł
      za dobę.
   
   3. domek campingowy mały wyposażony w 2 wersalki /tylko 2
       domki/ w cenie 45,oo zł za dobę
    
    
Wszystkie domki wyposażone są w lodówkę, czajnik elektryczny,  
     kuchenkę elektryczną oraz zastawę stołową.


   4. przyczepa campingowa Niewiadów P-126 z jednym podwójnym
       spaniem /3 przyczepy/ w cenie 25,oo zł za dobę.
   
   5. cena wynajmu domków i przyczep nie obejmuje opłaty za pościel
     dodatkowa jednorazowa opłata za pościel wynosi 5,oo zł od osoby

     Na terenie ośrodka znajduje się bar w którym można także zamówić
     całodzienne wyżywienie w cenie 20,oo zł. Organizatorzy nie
     pośredniczą w zamawianiu posiłków. 

     Uwaga: chętni na noclegi w domkach lub przyczepach powinni
                 dokonać rezerwacji jak najprędzej ponieważ właściciel
                 ośrodka może je wynająć innym osobom tym bardziej,
                 że jest to długi weekend i jest duże zainteresowanie
                 wynajmem przez inne osoby.

ZASADY KLASYFIKACJI:

     - zasady punktacji w oparciu o przepisy Komisji InO ZG PTTK
      z poniższymi zmianami:
      1. do ostatniego piątego etapu nocnego na trasie głównej wystartuje
          10 najlepszych zawodników po 4 etapach i walczyć będą o tytuł
          Mistrza Polski i miejsca 1-10.
      2. Zawodnicy zajmujący po 4 etapach miejsca 11 i dalsze startują
          na innej trasie i walczyć będą o miejsca 11 i dalsze.

                                          PROGRAM IMPREZY:

     Czwartek  15.06.2006
     10.oo - 22.oo - przyjmowanie uczestników w Bazie
     20.3o             - uroczyste rozpoczęcie zawodów, odprawa
                             techniczna
     22.3o             - godzina "0" dla etapu 1 /nocnego/ 

     Piątek  16.06.2006
       9.oo              - godz. "0" dla etapów dziennych 2 i 3
     16.3o - 17.3o  - obiadokolacja w bazie
     19.oo              - indywidualna InO niespodzianka /dla chętnych/
     21.oo --->       - nocna biesiada przy ognisku

         Sobota  17.06.2006
     09.oo               - godzina "0" dla etapu 4 /dziennego/
     14.oo - 15.oo   - obiadokolacja w bazie
     18.oo               -
drużynowa InO niespodzianka /dla chętnych/
      22.3o               - godzina "0" dla etapu 5 nocnego

     Niedziela  18.06.2006
        9.oo               - ogłoszenie wyników wstępnych
     10.oo               - uroczyste zakończenie imprezy - wyniki końcowe
     do 14.oo          - opuszczenie bazy imprezy

ŚWIADCZENIA:

     - medale i nagrody dla zwycięzców za miejsca 1-3
    - puchary Burmistrza Gminy Oborniki Śląskie dla zwycięzców
    - dyplomy za miejsca 1-6
    - okolicznościowa koszulka i znaczek dla wszystkich uczestników

     - dla chętnych zniżki 50% na przejazd pociągami PKP
    - noclegi na polu namiotowym
    - obiadokolacja w piątek i w sobotę

    - napoje i słodkie bułki pomiędzy etapami
    - protokół dla każdej jednostki zgłaszającej
    - odcisk pamiątkowej pieczęci
    - komplet materiałów startowych dla każdego uczestnika
    - potwierdzenie punktów do odznaki InO - 5 punkty za każdy etap
      mistrzostw oraz 1 punkt za każdą InO niespodziankę

INNE POSTANOWIENIA:

   - uczestnicy biorą udział w Imprezie na własną odpowiedzialność,
    - za szkody wyrządzone przez uczestników organizator nie bierze
     odpowiedzialności,
    - uczestnicy są zobowiązani do przestrzegania Karty Turysty, 
     Przepisów Przeciwpożarowych oraz zaleceń Kierownictwa 
    - Kierownictwo ma prawo do usunięcia z rajdu osób nie 
     przestrzegających ustaleń niniejszego regulaminu,
    - interpretacja regulaminu należy do Kierownictwa Imprezy.
    - dodatkowe informacje:

   Jacek Gdula  tel. komórkowy  605 226-354
                       tel. (0 prefix 71)  321-01-95 (w godz. 12.oo - 16.oo)
                       tel. (0 prefix 71)  765-90-37 (w godz. 17.oo - 24.oo)

DO ZOBACZENIA NA IMPREZIE