Trzymacie w swych rękach regulamin kolejnej, VIII Jakuzy. Jest to impreza o zasięgu ogólnopolskim, lecz chcielibyśmy, aby brali w niej udział przede wszystkim początkujący uczestnicy marszów na orientację. W tym celu zaprosiliśmy z całej Polski ludzi najbardziej zaangażowanych w tworzenie tej dyscypliny turystyki. Przyjadą oni do Studzianek Pancernych specjalnie po to, aby towarzyszyć Wam podczas jednego z etapów, służyć Wam radą i pomocą. Jest to, być może, niepowtarzalna szansa, aby skorzystać z ich doświadczenia. Zatem postarajcie się ją wykorzystać, zarezerwujcie sobie dwa dni i... przyjedźcie na "JAKUZĘ".
Celem imprezy jest popularyzacja turystycznych marszów na orientację, nauka umiejętności orientacji w terenie oraz wpajanie nawyków aktywnego wypoczynku.
Impreza odbędzie się bez względu na pogodę w okolicach Studzianek Pancernych w terminie 08-09.12.2000.
Baza imprezy znajduje się w szkole podstawowej w Studziankach Pancernych.
Imprezę przeprowadzą:
800 Wyjazd z Radomia (Plac Teatralny) uczestników Mn0 Jakuza,
900-1330 Pierwsze spotkanie z InO oraz sprawdzian
umiejętności orientowania się w terenie. Uczestnicy, podzieleni na zespoły
maksymalnie dziesięcioosobowe (według kart zgłoszeń) na punktach kontrolnych
rozwiązują zadania postawione im przez obsługę.
1330-1400 Kwaterowanie uczestników w szkole,
1400-1600 I Otwarte Mistrzostwa Świata w Mrówce,
1600-1700 Przypomnienie zasad rywalizacji w turystycznych
Marszach na Orientację,
1730-2100 Etap nocny w okolicach bazy i ognisko,
2130-2230 Omówienie wyników etapu nocnego, spotkanie
z gitara i rozdanie kart startowych na szkoleniowe etapy dzienne.
do 2300 zakończenie przyjmowania zgłoszeń kat. TS i
TJ
800 Wyjście na etapy dzienne (start z bazy),
830-1100 Etap szkoleniowy pokonywany w towarzystwie
przodowników imprez na orientację,
1100-1400 Samodzielny etap dzienny,
1600 Uroczyste zakończenie imprezy kat. TD, rozdanie
nagród i powrót uczestników do Radomia na 1700 (TD),
1600-1700 Przypomnienie zasad rywalizacji w
turystycznych Marszach na Orientację,
1730-2100 Etap nocny w okolicach bary i ognisko,
2130-2230 Spotkanie z gitarą oraz zakończenie imprezy.
Przy korzystaniu z noclegu z soboty na niedzielę należy to zaznaczyć w zgłoszeniu.
Warunkiem uczestnictwa w naszej imprezie jest przekazanie zgłoszenia (najlepiej na dostępnej w Oddziale karcie zgłoszeń), w terminie do 01.12.2000, pod adres:
Oddział Miejski PTTK
"JAKUZA 2000"
ul. Traugutta 46/48
26-600 Radom
Powinno ono zawierać nazwę i adres instytucji zgłaszającej, imię, nazwisko i adres uczestników oraz opiekuna grupy (telefon kontaktowy), ewentualne numery legitymacji PTTK. Ponadto prosimy o zaznaczenie na zgłoszeniu podziału na zespoły biorące udział w pierwszej części imprezy i określenie terminu pobytu (lub zgłaszanie ich na osobnych kartach).
Wpisowe w wysokości:
Kat. TD
20 zł dla członków PTTK,Kat. TJ
25 zł dla niezrzeszonych,
(cena z przejazdem z Radomia do bazy i z powrotem - TD)
20 zł dla członków PTTK,Kat. TS
25 zł dla niezrzeszonych,
25 zł dla członków PTTK, 30 zł dla niezrzeszonych,
UWAGA !!!
Jeśli nie przyjeżdżasz własnym transportem, to masz kłopot w dostaniu się do
bazy, przez którą nic nie kursuje poza Kajtkolotem. Kajtkolot może cię
odebrać z Ryczywołu, Głowaczowa lub Brzózy PKS w piątek jak zadzwonisz pod nr
tel. 0601-825-478 lub 0607-502-341 (opłata za tę usługę 8,- zł kurs do 8 osób).
Inną możliwość stanowi kurs Kajtkolotu z Dobieszyna lub Warki PKP - też na
telefon.
Wpisowe należy wpłacić osobiście (przy zgłoszeniu) w biurze Oddziału, lub na konto:
PKO S.A. II/O. Radom
nr 10801398-901554-27003-801000
W ramach wpisowego zapewniamy również:
Co robić aby nam nie podpaść, czyli obowiązki uczestników:
Postanowienia końcowe: