POLSKA NORMALNA | POLSKA Zniżka Szkolna | GOŚCIE ZAGRANICZNI | |
---|---|---|---|
Trasa - WPISOWE PODSTAWOWE | |||
Sobota 15 km | 4,00 zł | 3,00 zł | 4,00 zł 1,00 Euro |
Pamiątki z rajdu - (oddzielne zamówienie poza wpisowym) | |||
Pamiątkowa koszulka z rajdu | 25,00 zł | 20,00 zł | 25,00 zł 7,00 Euro |
Wyżywienie - (oddzielne zamówienie poza wpisowym) | |||
Piątek kolacja, sobota śniadanie, obiad, kolacja oraz niedziela śniadanie | 20,00 zł | 20,00 zł | 20,00 zł 6,00 Euro |
Noclegi - (oddzielne zamówienie poza wpisowym) | |||
W warunkach turystycznych | 5,00 zł/noc | 5,00 zł/noc | 5,00 zł/noc 2,00 Euro/noc |
Hotel - nie odnosi się do wykupu zbiorowego wskazanego poniżej | od 25,00 zł/noc | od 25,00 zł/noc | od 25,00 zł/noc 7,00 Euro/noc |
W przypadku jednoczesnego zadeklarowania udziału w rajdzie, zakupu koszulki pamiątkowej i wykupienia
posiłków wpisowe wynosi kolejno;
opłata normalna 40,00;
opłata szkolna 35,00
Zgłoszenia należy dokonać do dnia 20 lutego 2004 roku. Po tym terminie nie gwarantujemy kompletu świadczeń.
Wpłaty wpisowego oraz zamówienia pamiątek lub wyżywienia można dokonać:
Zgłoszenie uważa się za dokonane po wpłacie wpisowego (decyduje data wpływu właściwej kwoty lub data wpłaty w przypadku załączenia kserokopii albo zeskanowanego kwitu wpłaty) i przekazaniu wypełnionej karty zgłoszenia. Kartę zgłoszenia można wypełnić i przekazać w biurze MKS "WIKING" albo wysłać tradycyjnie listownie lub przez pocztę elektroniczną na adres ino@szczecin.pttk.pl. Na internetowej stronie MKS "WIKING" http://www.orientacja.prv.pl oraz http://www.ino.gryfino.prv.pl po 1.02.2004 r. umieszczona zostanie lista osób zgłoszonych w pierwszym terminie.
Osoby w ramach opłaty rajdowej otrzymują: kartę startową, punkty na odznaki PTTK, ciepły napój na trasie, PAMIĄTKOWY ZNACZEK, pamiątkowe dyplomy dla grup, możliwość rezerwacji miejsc noclegowych w hotelu (według stawki), nocleg w warunkach turystycznych (zgłoszenia do 25.02.2004 roku, cena według stawki) możliwość zakupów w bufecie w bazie projektu, możliwość udziału w konkursie wiedzy o Ziemi Gryfińskiej, oraz inne w miarę przypływu środków.
Dla zwycięzców przewidujemy nagrody w zakresie miejsc 1-3. Grupa musi zdobyć jak najmniejszą ilość punktów karnych. W ocenie grupy brane będzie pod uwagę:
Uczestnicy stratują w grupach 7-15 osobowych. Opiekun grupy startuje bezpłatnie. Opiekunem może być nauczyciel, drużynowy, prezes klubu lub inna pełnoletnia osoba. W przypadku osób niepełnoletnich wymagana jest zgoda rodziców (opiekunów prawnych) na uczestniczenie w imprezie. Zgody posiada opiekun grupy do wglądu na starcie. Trasa przebiega w formie dziennej w sobotę
Piesza trasa przygodowa na orientację o długości ok. 15 kilometrów, ilość miejsc jest ograniczona. Na trasie zastosowanie mają elementy terenoznawstwa, topografii, pierwszej pomocy, zastosowanie lin np. most linowy i inne elementy przygody. Trasa organizowana w ramach V Jubileuszowych GDO. PRZEWIDYWANY CZAS TRWANIA TRASY 10.30-15.00
TRASA SKIEROWANA DO GRUP SZKOLNYCH I HARCERZY NA PODSTAWOWYM POZIOMIE ZNAJOMOŚCI CZYTANIA MAPY PRAGNĄCYCH STARTOWAĆ W WIĘKSZYCH GRUPACH
Warunkiem uczestnictwa w Rajdzie jest wysłanie zgłoszenia zgodnie z formularzem [pobierz tutaj] do dnia 20.02.2004 r. oraz uiszczenie opłaty startowej zgodnie z punktem 2 regulaminu Rajdu. Zgłoszenia należy przesyłać do:
Do Gryfina można dojechać zarówno za pomocą PKP, jak i PKS. Kursuje podmiejska linia komunikacyjna PKS nr 1. Autobusy dojeżdżają do centrum Gryfina z Dworca PKS w Szczecinie, umiejscowionego obok Dworca PKP Szczecin Główny. Baza zawodów umiejscowiona jest w Gimnazjum Publicznym w Gryfinie przy ul. Iwaszkiewicza 70 (Górny Taras) dojście z Dworca PKP około 10 minut. Dokładną mapę miasta umieszczamy na końcowej stronie INFORMATORA PROJEKTU TURYSTYCZNEGO "750-LECIE GRYFINA". Baza gwarantuje nocleg w warunkach turystycznych. Dla bardziej wymagających możliwość nocowania w hotelu Ośrodka Wypoczynku i Rekreacji w Gryfinie za dodatkową opłatą.
Zawody odbędą się bez względu na pogodę. Uczestnicy ubezpieczają się we własnym zakresie, ORGANIZATOR ZAPEWNIA MOŻLIWOŚĆ UBEZPIECZENIA SIĘ W BAZIE PROJEKTU. Organizator nie odpowiada za szkody spowodowane i poniesione przez uczestników. Obowiązki uczestnika: przestrzeganie Karty Turysty, przepisów ppoż., kodeksu drogowego itp. Oraz uczciwego współzawodnictwa oraz zaleceń Kierownictwa Mistrzostw. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu i regulaminu. Ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatora. Zalecane jest posiadanie własnego śpiwora, karimaty lub materaca (nie dotyczy osób, które zamówią sprzęt Organizatora i dostana potwierdzenie otrzymania sprzętu noclegowego), miękkiego zmiennego obuwia, przyrządów do pracy na mapie, przyrządów grających. Każdy uczestnik zobowiązany jest posiadać dowód tożsamości, dowód wpłaty (oryginał), dokumenty uprawniające do zniżek. NA TERENIE BAZY OBOWIĄZUJE ZAKAZ SPOŻYWANIA ALKOHOLU, TYTONIU, ŚRODKÓW ODURZAJĄCYCH ITP., BYCIA POD WIDOCZNYM WPŁYWEM ALKOHOLU ORAZ NISZCZENIA WYPOSAŻENIA SZKOŁY. UCZESTNICY ŁAMIĄCY WYŻEJ WYMIENIONE POSTANOWIENIA ZOSTANĄ WYKLUCZENI Z IMPREZ PROJEKTU I DYSCYPLINARNIE WYPROSZENI Z BAZY PROJEKTU. ZA WSZELKIE ZNISZCZENIA NA TERENIE BAZY ORAZ KARY ZA ŁAMANIE PRZEPISÓW NIEZALEŻNYCH OD ORGANIZATORA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PONOSZĄ UCZESTNICY. Uczestnicząc w imprezie uczestnik zgadza się na przetwarzanie podanych danych oraz publikację zdjęć oraz swoich danych (imię, nazwisko, szkoła, miasto, klub) w internecie. Dla osób które nie wykupiły wyżywienia, wydzielona będzie oddzielna stołówka. Każdy uczestnik otrzymuje bilety uprawniające do pobierania posiłków oraz otrzymania innych świadczeń. Prosimy uczestników o kompletne wypełnianie kart zgłoszeniowych.
Projekt organizowany jest w terminie 27 (piątek) GODZ. 17.00 - 29 (niedziela) 2004 roku GODZ. 11.00 . Starty O godz. 10.30 z bazy projektu. Zakończenie trasy około godz. 15.00